Dynamiczne segmenty

Dynamiczne segmenty pozwalają na definiowanie odpowiedniej grupy użytkowników na podstawie ich działań w monitorowanej aplikacji oraz informacjach o innych posiadanych aplikacjach na telefonie.
By stworzyć dynamiczny segment, wchodzimy w zakładkę Automatyzacja -> Dynamiczne segmenty i klikamy button Utwórz dynamiczny segment.
Wypełniamy pole Nazwa, które pomoże nam zidentyfikować segment w systemie.
W polu Warunki ustalamy zasady które określają czy użytkownicy znajdą się w określonym segmencie.
Warunki mogą być łączone spójnikiem „i” oraz „lub”.

ds1

W przypadku spójnika „i” wszystkie podane warunki muszą być spełnione, by użytkownik znalazł się w dynamicznym segmencie. W przypadku spójnika „lub” wystarczy, że jeden z warunków zostanie spełniony by użytkownik znalazł się w dynamicznym segmencie.

ds2

W podanym przykładzie użytkownicy znajdą się w dynamicznym segmencie jeśli posiadają aplikację Messenger oraz spędzają mniej niż 20 minut dziennie w naszej aplikacji.

Dodatkowo mamy możliwość tworzenia grup warunków. Są one być rozpatrywane na takiej samej zasadzie jak pojedyncze reguły.

ds3

W tym przypadku w segmencie dynamicznym także znajdą się osoby, które posiadają aplikację Messenger i spędzają mniej niż 20 minut dziennie w naszej aplikacji – definiuje to pierwsza grupa warunków. W segmencie tym znajdą się dodatkowo osoby, które używają naszej aplikacji codziennie.